Pozice České republiky v žebříčku konkurenceschopnosti se opět zhoršila, psal nedávno český tisk. Jde především o domácí podnikatelské prostředí a jeho soutěživost, která hraje důležitou roli, neboť v konečném důsledku nutí výrobce inovovat a snižovat ceny, z čehož těžíme jako spotřebitelé. Tyto zprávy z tisku však často vycházejí z různých mezinárodních srovnání, která nemají jednotnou formu, například z průzkumů mezi manažery (žebříček Doing Business Světové banky či ten nedávný Světového ekonomického fóra). Ty jsou do jisté míry subjektivní, neboť vyjadřují názory manažerů.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 47 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].