Jak by vypadalo bolševickéšpinění Západu, kdyby jej v podobě řádně navržené reklamní kampaně prováděla zavedená PR agentura? Nabízí se škodolibá odpověď – zřejmě by se nelišilo od kampaní v padesátých letech, kdy záplavu špíny do veřejného prostoru pumpovali ideologové komunistické strany. Je to zkrátka takový paradox: firmy na ovlivňování veřejného mínění jsou výdobytkem svobodné společnosti, to ale neznamená, že nenacházejí inspiraci v praktikách protřelých totalitních dezinformátorů.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 41 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Respekt.cz
Android
iPhone/iPad
Audioverze
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].