Devadesátá léta byla v české kinematografii zpočátku poznamenána bezbřehou mnohostí. Po letech cenzury se uvolnila stavidla, ovšem nenastalo údobí kreativity, s níž by se filmaři pokoušeli hlouběji reflektovat minulost a současnost – spíše se jako novinky mezi sebou prolínaly vlny filmového podnikání (Tankový prapor,Kamarád do deště 2,Trhala fialky dynamitem,Playgirls) i postmoderního experimentování (V žáru královské lásky,Don Gio,Amerika) – a někdy šlo o zcela nerozlišitelné počiny (celovečerní reklama na becherovku Kanárská spojka).
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 41 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Respekt.cz
Android
iPhone/iPad
Audioverze
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].