Používáte nástroj pro blokování reklamy. Příjmy z reklamy umožňují naši existenci.
Podpořte nás a nástroj pro tento web vypněte (návod). Nebo si pořiďte předplatné a reklama se vám nebude zobrazovat. (E-shop)

Obtěžuje vás reklama?
Předplatitelům ji nezobrazujeme.

Reklama
 
Společnost Civilizace

Podle čísla poznáte je

Na setkání s marketingovými experty jsme nedávno probírali, jak významně se proměňuje role značek v dnešním světě. Dříve sloužily jako důležité orientační body, které dokázaly nasměrovat zákazníka, usnadňovaly mu rozhodování a v nejlepším případě sloužily jako garance kvality či spokojenosti.

Někteří odborníci přesvědčivě tvrdí, že s příchodem technologií význam značek upadá. Do cesty se zákazníkům postavily vyhledávače, cenové srovnávače, uživatelské platformy, agregátory nabídek, takže díky nim teď s orientací ve složitém světě nekonečné nabídky pomáhají koeficienty kvality.

Když hledám hotel v cizím městě, neberu nic, co na Booking.com nemá koeficient nad 8,0. Kdo chce jít do kina, nejspíš na ČSFD.cz vybere „červený“ film, tedy s hodnocením nad 70 procent; podobné je to u jakéhokoli zboží na Heuréce, popřípadě na první straně vyhledávání Googlu. Musíte se na tom správném místě dostat mezi první v pořadí, až pak možná někdo začne přemýšlet nad vaší značkou. Báječně to zjednodušuje život, ohromný balík parametrů se zkondenzuje do jediného zázračného čísla – vždyť něco se známkou 9,2 musí být jednoznačně lepší než 7,3, ne? A když to říká většina…

Výběrem pračky nebo dovolené to však nekončí. Jak ukazuje jedna z epizod seriálu Černé zrcadlo, můžeme čekat, že se navzájem budou známkovat i lidé a výsledný koeficient bude primárním ukazatelem jejich společenské hodnoty. Ostatně už dnes sociální sítě některým uživatelům dávají v zobrazení přednost – těm, kdo…

I_obalka_R21
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům týdeníku Respekt.
Odemkněte si všech 40 článků vydání zakoupením čísla nebo předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.

Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:

Respekt.cz
Android
iPhone/iPad
Audioverze

I. Zadejte své údaje a zvolte způsob platby

Předplatné bude automaticky prodlužováno. Funkci můžete kdykoli zrušit.

Rychlá online platba

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Máte dotazy ohledně předplatného? Neváhejte nás kontaktovat na predplatne@economia.cz nebo +420 217 777 888 (každý pracovní den 
od 7.30 do 17.00, mimo pracovní dobu je k dispozici záznamník).

Platbu kartou i on-line platbu zabezpečuje
Uvedené ceny jsou včetně DPH.

I_obalka_R21
Odemkněte tento článek
Získáte přístup ke všem 40 článkům z tohoto vydání.
Chcete-li článek okomentovat nebo nás upozornit na chybu, přihlaste se nebo se zaregistrujte. Nejzajímavější příspěvky zveřejníme.
Reklama

Vyhledávání

Tip: Vyhledávejte dle autora pomocí autor: autor:”Erik Tabery” další tip

Výsledky vyhledávání

Hledám o sto šest
Vyskytla se chyba, zkuste to znovu.

Nejvíce hledáte