Používáte nástroj pro blokování reklamy. Příjmy z reklamy umožňují naši existenci.
Podpořte nás a nástroj pro tento web vypněte (návod). Nebo si pořiďte předplatné a reklama se vám nebude zobrazovat. (E-shop)

Obtěžuje vás reklama?
Předplatitelům ji nezobrazujeme.

Reklama
 
Kultura Kultura

Psí influencer

Taky máte doma pejska? Tahá odpadky z koše, trochu páchne a do kavárny ho moc nevodíte, protože, upřímně, nemáte úplně pocit, že by vám zlepšoval image? Výborně. Koupíme mu něco na sebe a bude z něj pet-fluencer. Pokud je to náhodou koza, tím líp.

Nejprve připravíme strategii. Pet-fluencer je odvozeno od slova influencer, tedy člověk, nebo v tomto případě zvíře, s vysokým počtem sledujících na sociálních sítích. Jak je získat? Nejsnáze sbírají fanoušky domácí mazlíčci celebrit: namátkou pes Olive rodiny Beckham (76 tisíc fanoušků na Instagramu), králíček Cecil modelky Cary Delevingne (počty nevíme, má soukromý účet) nebo kočka Choupette módního návrháře Karla Lagerfelda (100 tisíc fanoušků), která se nejradši fotí v kabelkách Chanel.

Ale žádný strach. Také zvířata neslavných a nezajímavých majitelů, kteří by na kabelku Chanel vydělávali půl roku, se někdy vypracují na slušné počty instagramových fandů. Dokazuje to reportáž listu The New York Times z reklamní akce firmy Scotch Brite, na kterou si sezvali ty největší pet-fluencery. Je to například Toast (@toastmeetsworld), King Charles španěl s vyplazeným jazýčkem a 379 tisíci followery (v době uzávěrky; počty setrvale rostou). Nebo Louboutina (@louboutinanyc), která lidi ráda objímá předními tlapami. Nechce se prý pářit, chce rozdávat lásku – ale posuďte sami. Fanoušků má každopádně 168 tisíc. Populární psi přišli dělat reklamu válečku, který má účinně odstraňovat z textilu psí chlupy. Ty jsou sice nedílnou součástí…

I_obalka_R31
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům týdeníku Respekt.
Odemkněte si všech 38 článků vydání zakoupením čísla nebo předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.

Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:

Respekt.cz
Android
iPhone/iPad
Audioverze

I. Zadejte své údaje a zvolte způsob platby

Předplatné bude automaticky prodlužováno. Funkci můžete kdykoli zrušit.

Rychlá online platba

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Máte dotazy ohledně předplatného? Neváhejte nás kontaktovat na predplatne@economia.cz nebo +420 217 777 888 (každý pracovní den 
od 7.30 do 17.00, mimo pracovní dobu je k dispozici záznamník).

Platbu kartou i on-line platbu zabezpečuje
Uvedené ceny jsou včetně DPH.

I_obalka_R31
Odemkněte tento článek
Získáte přístup ke všem 38 článkům z tohoto vydání.
Chcete-li článek okomentovat nebo nás upozornit na chybu, přihlaste se nebo se zaregistrujte. Nejzajímavější příspěvky zveřejníme.

Karolína Vránková

redaktorka

vrankova_s.jpg
Přečtěte si více článků od tohoto autora/autorky. Napsal/a jich celkem 1175
Reklama

Vyhledávání

Tip: Vyhledávejte dle autora pomocí autor: autor:”Erik Tabery” další tip

Výsledky vyhledávání

Hledám o sto šest
Vyskytla se chyba, zkuste to znovu.

Nejvíce hledáte