Když se Bertrand Delanoë stěhoval do své kanceláře v druhém pařížském obvodu, nechal ze zdí sundat těžké gobelíny z poloviny 18. století, které tu visely už od dob Velké francouzské revoluce. Na jejich místo pověsil abstraktní díla současných francouzských umělců, která prý doslova miluje. Psal se rok 2001 a francouzská média zkoprněle debatovala o tom, jestli svébytný přístup nového pařížského starosty vůči po staletí netknutému okolí není trochu na hraně.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 43 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Respekt.cz
Android
iPhone/iPad
Audioverze
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].