Používáte nástroj pro blokování reklamy. Příjmy z reklamy umožňují naši existenci.
Podpořte nás a nástroj pro tento web vypněte (návod). Nebo si pořiďte předplatné a reklama se vám nebude zobrazovat. (E-shop)

Obtěžuje vás reklama?
Předplatitelům ji nezobrazujeme.

Reklama
 
Civilizace

Nechci slevu zadarmo

Chce-li vydavatel charakterizovat skupinu lidí, kteří si kupují jeho noviny, mluví výhradně o svých čtenářích. Takové označení zní sice kultivovaně, realitu ale vystihuje jen zčásti. Skutečnost je taková, že mediální podnikatelé dnes ve stále větší míře čtenáře novin vnímají především jako spotřebitele. A to hned dvakrát. Poprvé, když si jdou do trafiky koupit jejich titul. Podruhé jako potenciální zákazníky svých inzerentů.

Bez kuponů ani ránu

Že jsou vítanými konzumenty, bývá čím dál častěji připomínáno i tuzemským kupcům novin. Prozatím nejdůraznější byla v tomto ohledu Mladá fronta Dnes, když před pár měsíci připravila několik vydání „plněných“ sušenkami. Za intenzitou, s jakou působí na své čtenáře-spotřebitele vydavatelé amerických tištěných médií, však ti zdejší ještě stále zaostávají. Jako ilustrace mohou posloužit speciální „kuponové přílohy“, pravidelná součást víkendových vydání amerických deníků. Princip je prostý: aby potenciální zákazník přešel od osvědčeného produktu k novému, nabízejí mu výrobci spolu s inzerátem také slevový kupon. Této strategie se hbitě naučili využívat vydavatelé novin a začali sdružovat zákaznické kupony do speciálních příloh, které víkendová vydání jejich deníků učinila atraktivnějšími. Většina sobotních či nedělních čísel amerických listů tak pravidelně ukrývá několik sešitů se stovkami slevových kuponů. Americké hospodyňky si na ně už zvykly natolik, že se pro ně staly nepostradatelnými, a běžně dnes…

43.jpg
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům týdeníku Respekt.
Odemkněte si všech 35 článků vydání zakoupením čísla nebo předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.

Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:

Respekt.cz
Android
iPhone/iPad
Audioverze

I. Zadejte své údaje a zvolte způsob platby

Předplatné bude automaticky prodlužováno. Funkci můžete kdykoli zrušit.

Rychlá online platba

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Máte dotazy ohledně předplatného? Neváhejte nás kontaktovat na predplatne@economia.cz nebo +420 217 777 888 (každý pracovní den 
od 7.30 do 17.00, mimo pracovní dobu je k dispozici záznamník).

Platbu kartou i on-line platbu zabezpečuje
Uvedené ceny jsou včetně DPH.

43.jpg
Odemkněte tento článek
Získáte přístup ke všem 35 článkům z tohoto vydání.
Chcete-li článek okomentovat nebo nás upozornit na chybu, přihlaste se nebo se zaregistrujte. Nejzajímavější příspěvky zveřejníme.
Reklama

Vyhledávání

Tip: Vyhledávejte dle autora pomocí autor: autor:”Erik Tabery” další tip

Výsledky vyhledávání

Hledám o sto šest
Vyskytla se chyba, zkuste to znovu.

Nejvíce hledáte