Postní období si můžeme v pražské Novoměstské radnici připomenout na výstavě Věry Novákové s názvem
Před hradbami
. Expozice nabízí průřez duchovně orientovaným malířčiným dílem od osmdesátých let až do současnosti, snímek zachycuje její plátno Pohled z kříže z
Pašijového cyklu
z roku 1997. Pavel Brázda rozhodně nepatří k lidem, kteří by spásu hledali někde jinde než sami v sobě. Nicméně svým příchodem na vernisáž doložil, že byť je sám přesvědčený ateista (a nebojí se, že ho za to pánbůh potrestá), víru své ženy dokáže respektovat – a dělá to již šestašedesátým rokem.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 41 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].