Pozadí astronaut Brázda
Pozadí astronaut Brázda
Často hledáte, jak…

Trendy

Bobík a Kostík si vychutnej

Nejmladší „cílová skupina“, usazená v sobotu po ránu v pyžamkách u televize, jsou dobří a vděční diváci. Podle výzkumů sledují reklamu rádi a se zájmem. Znamená to, že se do vnímavých hlav spolehlivě zadře.

  • Autor: Respekt
• Autor: Respekt
Autor fotografie: Pavel Reisenauer • Autor: Respekt
Autor fotografie: Pavel Reisenauer • Autor: Respekt

Patrik je další takový chytrý chlapeček. Jsou mu čtyři a v šatně školky si natahuje kalhoty. Zatím však zvládl jen jednu nohavici, pobíhá a do rytmu skanduje: „Tu-dej, tu-mo-rou, to-jo-ta!“ Značek zná ovšem víc a kromě Toyoty doporučuje ještě také Activii. „To si kup, když budeš chtít zhubnout.“

Druháci na pražské Základní škole Dědina jsou už dospělejší, neřádí, ale způsobně se hlásí. Zaujetí je však velké a ze všech sil napínají ruce, jak moc si přejí jmenovat svou oblíbenou značku: „Tvaroháček“, „Kubík“, „Vánoce jsou tady, kokakolu si vychutnej“. Vědí také přesně, jaké hračky by si přály: „Barbínu se svítícím diamantem a koníkem.“ „Pejska Piškotka, co panáčkuje.“ Jmenují i slova, která čeština nezná: „Hot víls“ (česky autíčka a motorky se značkou Hot wheels), „Maj litl pony“ (jakýsi růžový kříženec koně a kojence, který umí vypísknout „miluji tě“) anebo „Mc Krákora“ čili plyšový mluvící papoušek, který, jak praví slogan, „má co říct“.

Cílovka 4 plus

V sobotu a v neděli mezi šestou a půl osmou ranní, když rodiče ještě tvrdě spí, běží na Primě a Nově kreslené pohádky. Reklamní bloky jsou teď před Vánoci nabité tak, jak to jen televizní regulativy dovolí: především na…

Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.

Odemkněte si všech 54 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.

Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:

Respekt.cz
Android
iPhone/iPad
Audioverze

Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].