Outsourcing? Beznadějně passé
Budoucnost IT má jméno "unsourcing" a spoléhá se na bezplatnou pomoc zákazníků samotných
Již deset let vévodí technická podpora vzrůstající globalizaci. Náklady na mezikontinentální komunikaci klesly prakticky na nulu a zákaznický servis, ať už po telefonu nebo on-line, se dávno přesunul do míst, odkud je jeho správa nejúčinnější a nejlevnější. Průkopníkem tohoto trendu byla Indie: na výstavbu outsourcingových firem zajišťujících pro Západ řešení problémů se špičkovými technologiemi vynaložila pět miliard dolarů.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si článek zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Respekt.cz
Android
iPhone/iPad
Audioverze
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].