Vzdělávání•3 minutyČtyři roky trvalo rozhodnutí, že Cermat se mýlil a podvádělTomáš Feřtek•4. 7. 2023
Externí hlasy•4 minutyMediální výchova a kritické myšlení problém sílících dezinformací nevyřešíTomáš Feřtek•20. 6. 2023
Externí hlasy•7 minutCermat odmítá přijmout zodpovědnost za to, jak ovlivňuje studijní kariéry žákůTomáš Feřtek•24. 5. 2023
Externí hlasy•4 minutyJak by mohly a měly vypadat přijímačky v roce 2024Míra stresu a ponižujících situací přesáhla únosnou míru pro děti, rodiče i učiteleTomáš Feřtek•5. 5. 2023
Vzdělávání•4 minutyKde je přijatelná hranice žoviálnosti a ironie? Nový etický kodex je učitelská kápézetkaTomáš Feřtek•12. 12. 2022
Externí hlasy•7 minutA kdy už konečně zrušíme ta víceletá gymnáziaČeské školství musí tak jako tak vyřešit narůstání nerovností v přístupu ke vzděláváníTomáš Feřtek•26. 7. 2022
Externí hlasy•4 minutyZa co vděčí česká škola covidu a uprchlické kriziŠkoly si moderní společnost zřizuje, aby vyrovnávaly rozdíly mezi žáky a pomáhaly jim v obtížných situacíchTomáš Feřtek•7. 7. 2022
Externí hlasy•5 minutZ gymnaziálního studia se stalo podpultové zbožíNedostatek míst na všeobecně vzdělávacích školách je případovou studií chybné vzdělávací politikyTomáš Feřtek•9. 5. 2022
Externí hlasy•4 minutyJak učitelka Bednářová a děkan Ševčík zavařili českému školstvíTomáš Feřtek•25. 4. 2022
Vzdělávání•5 minutProč jednotné přijímačky (pořád) škodí vzděláváníV čem nám prospělo a přitížilo sedm let přijímacích testů od CermatuTomáš Feřtek•13. 4. 2022
Politika•4 minutySlepice a vejce. Má ministerstvo zakázat rodičovské příspěvky, aby se smazaly rozdíly mezi školami?Tomáš Feřtek•7. 2. 2022