Líbej mě k smrti
Režisér Luca Guadagnino ve své kanibalské love story Do morku kostí testuje hranice lásky i toho, co je znepokojivé
Na dveřích pokoje dívky ve vybydleném karavanu zapadne zvenčí tiše petlice. V divákově hlavě začne divoce bujet její dřívější poznámka svěřená kamarádce, že ji otec hlídá a nejspíš jí nedovolí přidat se k noční seanci puberťaček, jejichž rodiče nejsou doma. Když dívka uteče oknem a poté jedné z kamarádek, jež ji na mejdanu mezi sebe přijímají, nečekaně ukousne prst, začíná být zřejmé, že zámek na dveřích neznamenal tyranského otce v domě bez matky, z jehož dohledu se dívka musí vymanit. Je to pojistka, která měla naopak ochránit svět před ní. Z nevinně vypadající středoškolačky se vyklube vnitřně rozpolcený kanibal, stvoření poháněné neodolatelnou touhou krmit se masem druhých.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 50 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].