Pozadí astronaut Brázda
Pozadí astronaut Brázda
Často hledáte, jak…

Agenda

Když PR nestačí

Marketingovou kampaň před volbami měl Andrej Babiš zvládnutou dokonale. Znalost cílové skupiny, rafinovaně vágní definice vlastní přidané hodnoty, nemilosrdné vymezení se vůči konkurenci a starým pořádkům, komunikační pokrytí republiky ve stylu kobercový nálet, náhoda vyloučena. Matador české reklamy Petr Topinka dokázal, že dokáže prodat cokoli. Aspoň pro první nákup.

O to víc vyráží dech amatérské pokračování. Kde jste, všichni marketingoví poradci, když vás šéf nejvíc potřebuje? Jaké heslo vymyslíte, když stále není líp?

Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.

Odemkněte si všech 41 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.

Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:

Respekt.cz
Android
iPhone/iPad
Audioverze

Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].