Dlouhá léta jsem se divila, proč je v Česku tolik billboardů, na kterých se více či méně nahá žena válí na kapotě auta. Teď jsem to konečně pochopila. Klíčem k porozumění byl nový plakát, kterým chce kosmetická firma Avon podporovat boj proti rakovině prsu. Je na něm vidět muž s miminkem a na první pohled je jasné, že ti dva si se sebou nevědí rady.

Muž neví, proč dítě pláče. Miminko neví, proč mu ten bezcitný mizera konečně nedá lahvičku, která stojí na stole hned vedle. Poselství obrazu je jednoznačné: Tady chybí máma.

Jen maminka totiž může vědět, že i malý člověk potřebuje nějaké jídlo. A jen maminka tuší, že se miminku musí čas od času měnit plenky. Trapnou situaci si ale muž na plakátě zavinil sám: zapomněl totiž stroj, který mu miminko porodil, včas objednat na kontrolu. A teď je bohužel pozdě – maminka zemřela. A stejně tak asi i manželé žen, které se nahé válejí po autech. I ony očividně nevědí, co s pozůstalostmi partnera. Kéž by ho včas přihlásily do autoškoly!

Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].
Chcete-li článek okomentovat nebo nás upozornit na chybu, přihlaste se nebo se zaregistrujte. Nejzajímavější příspěvky zveřejníme.

Vyhledávání

Tip: Vyhledávejte dle autora pomocí autor: autor:”Erik Tabery” další tip

Výsledky vyhledávání

Hledám o sto šest
Vyskytla se chyba, zkuste to znovu.

Nejvíce hledáte