Používáte nástroj pro blokování reklamy. Příjmy z reklamy umožňují naši existenci.
Podpořte nás a nástroj pro tento web vypněte (návod). Nebo si pořiďte předplatné a reklama se vám nebude zobrazovat. (E-shop)

Obtěžuje vás reklama?
Předplatitelům ji nezobrazujeme.

Reklama
 
Civilizace

Self-image a co s ní (II.)

Podvědomá mysl je mnohem mocnější nástroj tvoření než mysl vědomá. Je bezpečnější a spolehlivější přijímač informací, které chceme druhým sdělit.

Podvědomá mysl je mnohem mocnější nástroj tvoření než mysl vědomá. Je bezpečnější a spolehlivější přijímač informací, které chceme druhým sdělit.

To jsou dva stěžejní poznatky dynamické psychologie (Dyna- Psych), která se zabývá téměř výlučně psychologií podnikání, tedy praktickým procesem vytváření bohatství a prosperity. Je to nestydatá a průbojná psychologie úspěchu, která podrobně vypracovává psychologickou techniku podnikání ve třech fázích:

a) jak získávat tvůrčí nápady a inspiraci

b) jak je provést

c) jak je prodat

Protože podnikání je každá činnost, za kterou nám někdo platí: klíčovým faktorem je prodej, ať už je to prodej výrobku, služby, nápadu, talentu, výzkumu či ochoty chodit pravidelně do zaměstnání. Technika Dyna-Psych může být také velmi užitečná při sdělování a přesvědčování, tedy například v žurnalistice, umění, reklamě nebo politice. Obsahuje i silné aspekty etické - v tom smyslu, že u sdělovatele či prodavače vyžaduje upřímnou víru, že to, co sděluje, propaguje či prodává, je užitečné tomu, komu to nabízíme.

Připomeňme si, že sebelepší výrobek, nápad či schopnosti nám nejsou nic platné, dokud o nich nepřesvědčíme někoho, kdo by nám za ně mohl zaplatit.

Prodej závisí na schopnosti informovat, sdělovat a přesvědčovat. Zakladatel Dyna-Psych Ron Holland nazval svoji knihu „Talk and Grow Rich“ - Mluvením k bohatství. Základním psychologickým poznatkem prodeje a transakce je toto: nikdo nemá rád, když se mu něco…

v10.jpg
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům týdeníku Respekt.
Odemkněte si všech 25 článků vydání zakoupením čísla nebo předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.

Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:

Respekt.cz
Android
iPhone/iPad
Audioverze

I. Zadejte své údaje a zvolte způsob platby

Předplatné bude automaticky prodlužováno. Funkci můžete kdykoli zrušit.

Rychlá online platba

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Máte dotazy ohledně předplatného? Neváhejte nás kontaktovat na predplatne@economia.cz nebo +420 217 777 888 (každý pracovní den 
od 7.30 do 17.00, mimo pracovní dobu je k dispozici záznamník).

Platbu kartou i on-line platbu zabezpečuje
Uvedené ceny jsou včetně DPH.

v10.jpg
Odemkněte tento článek
Získáte přístup ke všem 25 článkům z tohoto vydání.
Chcete-li článek okomentovat nebo nás upozornit na chybu, přihlaste se nebo se zaregistrujte. Nejzajímavější příspěvky zveřejníme.
Reklama

Vyhledávání

Tip: Vyhledávejte dle autora pomocí autor: autor:”Erik Tabery” další tip

Výsledky vyhledávání

Hledám o sto šest
Vyskytla se chyba, zkuste to znovu.

Nejvíce hledáte