Miláčku, je konec!
Chcete se rozejít s partnerem? Dříve vás tato nepříjemná událost mohla stát čas a nervy, dnes je to otázka pouhých třiceti eur.
Podmínky takové služby jsou jasné, nejlevnější je několikaminutový telefonický rozhovor a naopak nejdražší je osobní návštěva a vyzvednutí věcí, které ještě u ex-partnera máte. V takovém případě se totiž platí za každou započatou hodinu práce rozvodového agenta a zároveň podle váhy kufru, ve kterém vám přinese zpět vaše věci.


Často opakované pravidlo, že nejlepší nápady vznikají v krizi, tak potvrdil jeden berlínský nezaměstnaný pojišťovák. Nemohl dlouho najít práci ve svém oboru, a tak založil soukromou rozvodovou agenturu a dnes je velmi úspěšným podnikatelem. Jeho nejčastějšími zákaznicemi jsou mimochodem ženy mezi 18 a 35 lety a na trhu nejvíce letí balíček „zůstaňme přáteli“, i když je asi těžko představitelné, že se budete i nadále přátelit s někým, kdo se s vámi rozešel přes agenta.
Založení agentury sice není úplně nová zpráva, ale je vidět, že v krizi k sobě lidé mají blíž. Podnikatel teď totiž reagoval na požadavky zákazníků a zavedl novou službu – poslední varování. Lidé jsou teď tedy častěji ochotni dát svému partnerovi ještě jednu šanci. Rozvodový agent mu tak pouze sdělí, co se musí změnit, aby vztah dále pokračoval.
Podnikatel z Berlína už nemá na rozchody monopol a nápad se rozšířil nejen do několika německých měst, ale i přes hranice do Itálie a do Rakouska. Nicméně nejen že nezaměstnanost stoupá i v Česku a lidé si hledají způsob, jak se uplatnit na trhu práce, ale zároveň se lidé stále častěji vyhýbají nepříjemné komunikaci a upřednostňují v takových situacích elektronickou komunikaci (zaměstnanci například sdělují šéfovi, že jsou nemocní a že nepřijdou do práce, stále častěji před mobil nebo e-mail). Je tedy pouze otázkou času, kdy nějaký podnikavec začne za pár stovek rozesílat sms s textem: Je nám líto, ale musíme vám oznámit, že….
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].