Až se nejvyšší šarže Krollu sejdou rozpitvat Čunkův případ, budou muset probrat dlouhý seznam kladů a záporů. Kroll se díky tomuto případu ohromně zviditelnil, a to se počítá. Během několika týdnů si tu předtím neznámá společnost udělala jméno a při tom získala přístup k ministrům a dalším klíčovým vedoucím činitelům. Za normálních okolností by tohle byla publicita k nezaplacení. Ale jsou tu i zápory, zejména co se prvního dojmu týče. Čunek má takovou pověst, že jakékoli cvičení, které ho očistí, po sobě nevyhnutelně zanechá pachuť, a to bez ohledu na vážnost vyšetřovatele. Navíc Kroll byl s to Čunka očistit jen tak, že pošpinil jeho někdejší sekretářku Marcelu Urbanovou, ženu, která vedle Čunka vypadá jako světice. Podtrženo, sečteno: Kroll si tímhle případem získal image firmy, které se volá, když klient potřebuje „flexibilitu“. Jenom lidé od Krollu vědí, jestli je to výhoda nebo nevýhoda.
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].