0:00
0:00
Astrounat Brázda
Odvaha nejen číst

Vaše dopisy19. 12. 20073 minuty

Hledáte logiku v obchodní politice ČD?

Problémem ČD je přístup k cestujícímu. Tento dopravce profituje především z nákladní dopravy a osobní doprava je tedy vnímána jako nutná přítěž. Jak si jinak vysvětlit obchodní strategii ČD, že?

Problémem ČD je přístup k cestujícímu. Tento dopravce profituje především z nákladní dopravy a osobní doprava je tedy vnímána jako nutná přítěž. Jak si jinak vysvětlit obchodní strategii ČD, že?

Rozhodně bych se zabýval přáními klientely seriózněji. Nesmyslnou cenovou politikou a balíčkem produktů v očích cestující veřejnosti tak ztrácejí na důvěře. Mezinárodní doprava: a- Značně omezené možnosti spojů a předražené jízdné (což je problém i ve vnitrostátní dopravě). Proč student nebo důchodce nemůže s patřičnou slevou cestovat i po unijních zemích ? b- Chybí užší spolupráce a shoda na cenové politice s EU, jejíž výsledkem by bylo i posouzení vlivu menší kupní síly u nás oprotí západu. c- Týká se to i přepravy zásilek od jejichž cen se následně odvíjí i poštovné. d- Nelze zjistit na webu ČD nejvýhodnější spojení v přímé souvislosti s cenou do zahraničí. Vnitrostátní doprava: a- Žalostný stav mnoha nádražních budov. b- Prostory hal se nejen v zimě stávají sešlostí bezdomovců a pochybných individuí.

Býti na místě ČD?

↓ INZERCE
Inzerce Budvar
Inzerce Budvar

a- Logicky předražené jízdné ovlivňuje počet cestujících. Při nižších cenách bude logicky více cestujících a ČD nemohou tedy tratit. Mnohé od cesty dnes již odrazuje právě cena za dopravu.

b- Větší sleva pro důchodce a děti, prodloužení Kilometrické banky při stejné ceně a slevy služeb ve vlaku (internet, restaurační vozy, lůžka, přepravné za zavazadla, příplatky za IC, EC, aj.)

c- Mnozí by pak skutečně méně zvažovaly jiné alternativy přepravy. A přibylo by i svátečních cestujících, kteří by se rádi jeli někam podívat.

d- Zkulturnit a rozšířit služby na nádražích (odstranit herny !) a investovat do oprav.

e- Oblíbený argument o investicích do nákupu vlak. souprav a výstavby železničních koridorů má tak smysl akorát pro ty, kteří na to mají a pro nákladní dopravu.

f- Zákaznická průkazka pro invalidy by měla být minimálně z etického hlediska levnější.

Specialita ala ČD.

Jestliže z Chebu do Mnichova stojí obyčejný vlak jen tam 1.600,–Kč ! Kolik lidí tam asi pojede ať už jde o veletrhy či kulturní akce nebo jen pouhou návštěvu města s nákupy ? Cenou jízdenky se toto stává mnoha lidem nedostupným snem. Přitom paradoxně za bývalého režimu byly ceny po soc. zemích pro našince za hubičku. Otevřeli jsme se západnímu světu a mnozí, vč. ČD svou cenovou politikou lidi od cestování odrazují. Jezdil by ředitel ČD, při platu devět tisíc po výletech právě vlakem ? Za chvíli vyjde letadlo levněji !!! Zdravím ČD.

Důchodce


Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].