Nečekaný volební hit
Soupeři v boji o křeslo pražského primátora se přou o to, jak má vypadat metropole budoucnosti
Když v polovině července radní na pražském magistrátu schvalovali dokument s poměrně suchým názvem Pražské stavební předpisy, jen málokdo asi čekal, že se tato úřední vyhláška stane tématem předvolebního boje. Jenže radní jedním paragrafem omezili byznys provozovatelů venkovní reklamy a ti přichystali odvetu. Nejdřív „zabílili“ billboardy s tváří primátora Tomáše Hudečka, pak zaplavili noviny obrázky Karlova mostu na pozadí mrakodrapů. Z předpisů se rázem stal hit a v debatě o nich padla řada nesmyslů. Těch čtyřicet stránek může každopádně zásadně ovlivnit život v české metropoli a těsně před volbami se rozhodně vyplatí pátrat po tom, o co se opírají postoje jejich zastánců a odpůrců.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 48 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].