Billboardovou kampaň proti americkému radaru plánoval Richard Fuxa z outdoorové reklamní agentury BigBoard přinejmenším od loňského září a pod patronátem protestní iniciativy „Ne základnám“ už nechal vztyčit prvních deset billboardů. MfD využila nevinného faktu, že BigBoard rovněž působí v Rusku, k nařčením, že protiradarovou kampaň platí ruské tajné služby. Premiér Topolánek se rovněž vytasil s tvrzením, že za iniciativou „Ne základnám“ stojí zahraniční rozvědky. To komentovat nemůžeme, ale o panu Fuxovi jsme se přece jen něco dozvěděli. Na rozdíl od českých podnikatelů, kteří nesouhlasí s radarem třeba z geopolitických či politických důvodů, má k němu Richard Fuxa prozaičtější výhrady: radar by měl skoro za humny. Prý je proti němu prostě proto, že se na něj nechce dívat ze své zahrádky.
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].