Kontext•9 minutZaorálek si máčí hlavu a Fiala je osamělý vlk TikToku. Strany míří na sociální sítě se zábavou pro nejmladší voličeFrantišek Trojan•17. 6. 2025
Editorial•3 minutyMá Tomio Okamura skončit u soudu?Jaký efekt má stíhání politiků za jejich slova či jiné formy vyjádření Erik Tabery•12. 1. 2025
Kontext•6 minutPetr Fiala odložil dýmku, sundal sako a „navlékl“ si fotbalový dres. Pomůže mu nová strategie vyhrát volby?Martin Štorkán•28. 11. 2024
AnketaKteré sociální sítě podle vaší zkušenosti nejlépe fungují při komunikaci s voliči? A jaký obsah má největší úspěch?Respekt•17. 3. 2024
Editorial•3 minutyRakušan a návrat politikyKdyby se někomu podařilo otevřít s veřejností skutečnou debatu a přinést konkrétní nápady na zlepšení situace v Česku, mělo by to nejen dlouhodobější, ale i přínosnější efekt Erik Tabery•4. 2. 2024
Prezidentské volby•12 minutVzbuzuje strach, proto BabišReportáž z prolhané kampaněIvana Svobodová•22. 1. 2023
Prezidentské volby•7 minutLehce objevitelné poselství Babišových billboardůPátrání po mezích politického marketinguJaroslav Spurný•22. 1. 2023
Komentář•6 minutCo z Česka udělá Babišova volební kampaň?Sám kandidát ANO a KSČM odpověděl na otázku, jestli je horší rozvědčík, nebo estébákMarek Švehla•22. 1. 2023
Agenda•7 minutTahle kampaň bude draháStranické kasy jsou v sevření Zemanova termínuAndrea Procházková•22. 8. 2021
Politika•15 minutPrchal a jeho BabišMarketingový tvůrce premiérova obrazu Marek Prchal poprvé od voleb veřejně promlouváIvana Svobodová•14. 7. 2019
Agenda•7 minutA co chcete slyšet vy?Čeští voliči v síti kouzelníků marketinguAndrea Procházková, foto: Milan Jaroš•31. 3. 2018
Politika•14 minutMířit přesně na srdceUž víte, koho budete letos volit? Z vašeho Facebooku už to někdo zjišťuje a v pravý čas se ozve. S tím, co chcete slyšet.Jiří Nádoba•12. 6. 2017