Vlastně na něj narazila náhodou. Když začala historička umění Anna Fárová na počátku sedmdesátých let pracovat v Uměleckoprůmyslovém museu, objevila v tamní evidenci nezpracovanou pozůstalost fotografa, jehož jméno tehdy prakticky nikomu nic neříkalo. Portréty nahých dívek pózujících v kuželech světla ji však okamžitě uchvátily. A rozhodla se, že fotografiím označeným v rohu slepotiskovým razítkem „Copyright Drtikol Prague“ vrátí po dlouhých letech zapomnění jejich slávu.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 42 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Respekt.cz
Android
iPhone/iPad
Audioverze
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].