Pozadí astronaut Brázda
Pozadí astronaut Brázda
Často hledáte, jak…

Anketa

Anketa: Může špatná pověst českého fotbalu ovlivnit vaše rozhodnutí ho nadále sponzorovat?

Petr Dvořák

marketingový ředitel T-Mobile

Partnerství je o tom být spolu nejen ve zlatých dobách, ale i v těžkých obdobích. Vnímání české fotbalové reprezentace veřejností je samozřejmě důležitou součástí našich partnerských vztahů s Českomoravským fotbalovým svazem. Snahu ČMFS o vylepšení image české fotbalové reprezentace a české kopané nejen oceňujeme, ale považujeme ji dokonce za nezbytnou pro další rozvoj českého fotbalu i naší spolupráce.

 

06_b_n.jpgLENKA VIKOVÁ

generální ředitelka Canaria Travel

Jistým způsobem určitě ano. Český fotbal začíná být poslední dobou vnímán  širokou veřejností jako cosi netransparentního, co je obestřeno řadou skandálů a nejasností. To samozřejmě vůbec neprospívá českému sportu obecně. Cestovní kancelář Canaria Travel je  již několik let jedním z hlavních sponzorů fotbalové Slavie. Rádi bychom v tomto sponzoringu pokračovali i nadále, ale podmínkou je vyřešení situace v klubu.

 

06_c_n.jpgVladan Crha

ředitel marketingu Fortuna Entertainment Group

Není správné házet celý český fotbal do jednoho pytle. Na všech úrovních ho v Česku organizovaně hraje přes půl milionu mužů a žen. Jsem přesvědčen, že hlavním důvodem je u drtivé většiny z nich láska ke sportu. Fortuna sponzoruje pět prvoligových klubů, ale prostřednictvím grantového programu také desítky malých fotbalových oddílů. Naší snahou je, abychom fotbalové prostředí spolu s našimi partnery kultivovali a dělali atraktivnějším pro diváky i sportovce. Tento cíl samozřejmě promítáme i do smluv s fotbalovými kluby.

 

06_d_n.jpgJiří Mareček

tiskový mluvčí, Plzeňský Prazdroj

V roce 1997 uzavřeli představitelé Plzeňského Prazdroje společně s představiteli ČMFS a marketingové agentury STES smlouvu, která byla od té doby dvakrát prodloužena. Potíže jednotlivých klubů nás samozřejmě tíží, zvlášť když se jedná o tak tradiční tým, jako je Slavia. Problémy současného českého fotbalu vnímáme a podporujeme vedení ČMFS v jejich řešení. Jako dlouholetý sponzor nejvyšší české fotbalové soutěže i české reprezentace máme zájem partnerství dále rozvíjet, zejména kvůli fanouškům.

Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].

Text vyšel v Respektu 20/2011 pod titulkem Anketa: Může špatná pověst českého fotbalu ovlivnit vaše rozhodnutí ho nadále sponzorovat?