Když už něco nedává smysl, tak ať je to aspoň pořádně namáhavé. Tak by se dala tematizovat část tvorby výtvarné dvojice Jiří Franta-David Böhm, která si trojnásobnou účast ve finále Ceny Jindřicha Chalupeckého vysloužila mimo jiné malováním s rukou v sádře, měřením vzdálenosti mezi tramvajovými stanicemi pomocí motouzu či kreslením pomocí háku vysokozdvižného jeřábu. Tentokrát se ovšem oba tvůrci při dalším absurdním experimentu i na své poměry řádně zapotili.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 57 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].