Marketingovou kampaň před volbami měl Andrej Babiš zvládnutou dokonale. Znalost cílové skupiny, rafinovaně vágní definice vlastní přidané hodnoty, nemilosrdné vymezení se vůči konkurenci a starým pořádkům, komunikační pokrytí republiky ve stylu kobercový nálet, náhoda vyloučena. Matador české reklamy Petr Topinka dokázal, že dokáže prodat cokoli. Aspoň pro první nákup.
O to víc vyráží dech amatérské pokračování. Kde jste, všichni marketingoví poradci, když vás šéf nejvíc potřebuje? Jaké heslo vymyslíte, když stále není líp?
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 41 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].