S divadelními tituly vytvořenými podle vzoru „Kabaret plus jedno či více jmen“ se lze v současném českém divadle setkat leckde. Jako úplně první však název tohoto typu nesl úspěšný Kabaret Vian – Cami, kterým se v dřevních dobách Divadla v Dlouhé na sklonku devadesátých let prosadila skupina kolem režiséra Jana Borny. Po čtrnácti letech se zatím posledním dílem volné série „kabaretů někdo“ stal Kabaret Kainar – Kainar. Na režii a scénáři se tentokrát spolu s Bornou podílel Miroslav Hanuš a Ilona Smejkalová, herecký soubor zůstal s několika obměnami stejný.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 47 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].