Plakáty s usměvavou tváří primátora Tomáše Hudečka (TOP 09), které minulý týden odstartovaly kampaň před říjnovými komunálními volbami v Praze, překryly na reklamních megakostkách a billboardech bílé papíry nebo zcela zmizely.
Majitelé těchto ploch v čele s firmou BigBoard tak protestují proti nové pražské vyhlášce platné od 1. října. Jde o upravené Pražské stavební předpisy, jež Hudeček už v červnuprosadil v radě hlavního města a které budou mimo jiné právě pro BigBoard znamenat finanční ztrátu.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 50 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].