Že se internet chce a může chovat jinak než klasické televize, tu čišelo z každé minuty. První ročník Hudebních cen YouTube, které videoportál číslo jedna rozdával předminulou neděli, by se dal charakterizovat jako spojení tvůrčího chaosu a programátorských algoritmů. Sázkou na improvizaci se YouTube vymezil proti secvičeným televizním podívaným, jako jsou Grammy či videoceny MTV. Pod hravou slupkou se však skrývají ambice. Server – který pro dvě třetiny teenagerů na světě představuje první místo, kde se potkávají s novými písněmi – dal cenami najevo, že se hodlá stát silnějším hráčem na poli hudebního byznysu.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 43 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].