Pozadí astronaut Brázda
Pozadí astronaut Brázda
Často hledáte, jak…

Agenda

Volíte mě, tedy jsem

České politické strany zjistily, že nejlepší je mlčet

34 A R40 2012 • Autor: Respekt
34 A R40 2012 • Autor: Respekt

Běžící billboardová kampaň před krajskými a senátními volbami bude dohromady stát stovky milionů korun. Kdo čeká za ty peníze nějaké sdělení, bude za naivku. Žadatelé o hlasy sázejí na prosté zpodobnění partajních kandidátů a slogany typu „Nová tvář pro váš kraj“, „Dejme prostor podnikání“, „Chytří vytvářejí nové pracovní příležitosti“ nebo taky jen „Váš kandidát“ či „Na skleničku dobrého rumu s Mírou Palasem“. Vypadá to, že strany letos uzavřely tajnou dohodu, že na svých draze zaplacených obřích plakátech nesdělí voličům vůbec nic. Přitom ještě nedávno se političtí marketingoví stratégové o nějaký vzkaz snažili. 

Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.

Odemkněte si všech 47 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.

Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:

Respekt.cz
Android
iPhone/iPad
Audioverze

Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].